Začínající weby se velmi často potýkají s malou návštěvností, což může způsobit nejednu vrásku jejich provozovatelům. Právě z návštěvníků se totiž mohou později stát platící zákazníci, kteří generují zisk a pomáhají firmě růst. Jenže mnoho začínajících firem, kteří tyto webové stránky provozují, nemají finance, které by zainvestovaly potřebnou reklamu. Reklamní marketing je přitom klíčová role v každé firmě a mnoho velkých a úspěšných firem tvrdí, že jsou to právě finance vynaložené do reklamy, které mají největší dopad na úspěšnost firmy. Jak tedy v takovém případě postupovat? Existuje vůbec nějaký způsob, jak propagovat své produkty nebo služby i s omezeným rozpočtem na reklamu?
Seo optimalizace
On-line seo je jeden ze způsobů, jak přilákat více potencionálních zákazníků na vaši webovou stránku. Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem vyhledávání, který do popředí řadí odkazy na webové stránky, které jsou srozumitelné, dobře čitelné a jsou pravidelně plněny zajímavým obsahem. Je také dobré umět pracovat s klíčovými slovy, díky kterým bude vaše stránka zobrazována hned za placenou reklamou.
Ads a sklik ppc reklama
Zkratka ppc pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za reklamu. Jedná se tedy o způsob reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamního obsahu na web, ale až za jednotlivé prokliky na tíženou webovou stránku. Při vyhledávání v internetových vyhledávačích jsou to obvykle první odkazy, které se uživateli internetu objeví. Ppc reklama se doporučuje firmám, kteří si nemohou dovolit zainvestovat náročnou reklamní kampaň. Inzerent si totiž může sám snadno určovat, kolik je ochoten za reklamu zaplatit.
Mezi nejvyhledávanější ppc systémy patří u nás Google Ads a Sklik od Seznamu.cz. Nesmíme však opomenout zmínit i třeba Facebook, Instagram, Twitter a další.